Despre noi
iClean este un furnizor de servicii profesionale de curățenie cu experiență de 12 ani în furnizarea de servicii pentru birouri, spații comerciale, industriale, logistice și rezidențiale.
Home » Despre noi
Despre companie
Povestea noastră a început în anul 2011. Totul a pornit din postura de client care a
interacționat cu diferite servicii de curățenie. Prin prisma necesității de a apela la acest
tip de servicii, s-a deschis o perspectivă destul de amplă atât asupra domeniului de
activitate în sine, cât și a posibilităților de îmbunătățire a unor procese definitorii
pentru obținerea unui rezultat final satisfăcător. Pe scurt, de la primul contact cu un
potențial client, evaluare și abordare a specificului fiecărei lucrări în parte până la
sistem de lucru, grad de seriozitate și calitate a serviciilor prestate, era destul loc
pentru mai bine. Atunci am hotărât (împreună cu membrii familiei) să facem un
business din modul riguros în care ar trebui privit domeniul curățeniei. Altfel spus, să
oferim serviciile de care ne-am fi dorit să beneficiem.
Am făcut primii pași, firește, spre segmentul rezidențial. Am recrutat oameni buni, cu care interacționasem anterior și despre care știam că fac treabă bună, fiindcă lucraseră pentru noi atunci când ne aflam în poziția de client. Am continuat prin a fi atenți la necesitățile clienților și la caracteristicile fiecărei situații în parte. Angajații aveau parte de training periodic și căutam constant să îmbunătățim metodologia, astfel încât să putem avea la îndemână soluții pentru situații mai complexe. Este adevărat că feedback-ul pozitiv de la clienți ne-a oferit încredere, dar și o bază stabilă și mai apoi consistentă de proiecte.
După 11 ani de perseverență și dezvoltare, firma noastră a atins un stadiu de maturitate care a atras după sine consolidarea relațiilor cu clienții. Practic, fidelizarea s-a produs în mod natural, ea a venit ca un rezultat, nu ca un obiectiv.
În primă fază, activitatea noastră se concentra în proporție de 90% pe segmentul rezindențial, acum el reprezintă doar 10-15% din cifra de afaceri. În prezent suntem specializați pe curățenie de întreținere în birouri și spații comerciale cu suprafețe cuprinse între 200 și 5.000 de m². Peste 40 de companii dețin abonamente lunare la serviciile noastre.
Ce oferim: servicii profesionale de curățenie la standard ridicat, atenție la detalii și proactivitate, soluții rapide la situații specifice, o veritabilă flotă de echipamente manevrate în mod strălucit de către o echipă dedicată.
Ce ar mai fi de reținut: avem o rată de retenție a contractelor și a angajaților foarte bună, considerăm că poți să atingi un nivel înalt de pricepere atunci când ai respect pentru ceea ce faci, punem preț pe calitatea serviciilor, nu căutăm să ne distingem prin nivelul prețurilor.
Am făcut primii pași, firește, spre segmentul rezidențial. Am recrutat oameni buni, cu care interacționasem anterior și despre care știam că fac treabă bună, fiindcă lucraseră pentru noi atunci când ne aflam în poziția de client. Am continuat prin a fi atenți la necesitățile clienților și la caracteristicile fiecărei situații în parte. Angajații aveau parte de training periodic și căutam constant să îmbunătățim metodologia, astfel încât să putem avea la îndemână soluții pentru situații mai complexe. Este adevărat că feedback-ul pozitiv de la clienți ne-a oferit încredere, dar și o bază stabilă și mai apoi consistentă de proiecte.
După 11 ani de perseverență și dezvoltare, firma noastră a atins un stadiu de maturitate care a atras după sine consolidarea relațiilor cu clienții. Practic, fidelizarea s-a produs în mod natural, ea a venit ca un rezultat, nu ca un obiectiv.
În primă fază, activitatea noastră se concentra în proporție de 90% pe segmentul rezindențial, acum el reprezintă doar 10-15% din cifra de afaceri. În prezent suntem specializați pe curățenie de întreținere în birouri și spații comerciale cu suprafețe cuprinse între 200 și 5.000 de m². Peste 40 de companii dețin abonamente lunare la serviciile noastre.
Ce oferim: servicii profesionale de curățenie la standard ridicat, atenție la detalii și proactivitate, soluții rapide la situații specifice, o veritabilă flotă de echipamente manevrate în mod strălucit de către o echipă dedicată.
Ce ar mai fi de reținut: avem o rată de retenție a contractelor și a angajaților foarte bună, considerăm că poți să atingi un nivel înalt de pricepere atunci când ai respect pentru ceea ce faci, punem preț pe calitatea serviciilor, nu căutăm să ne distingem prin nivelul prețurilor.
iClean ne-a susținut cauza, oferindu-ne gratuit servicii de curățenie de intreținere în cadrul evenimentului nostru, cu 4 agenți de curățenie.
Personalul iClean a dat dovadă de dorință de implicare și de o foarte bună organizare, nefiind nevoie de supraveghere din partea United Way, pentru a se asigura servicii de calitate.
Oana BlînduManager Dezvoltare, United Way Romania
Motivul pentru care Ambasada a selectat firma de curățenie iClean dintre alte trei este atenția aproape exagerată acordată detaliilor. Având în vedere că este vorba despre palatul Lahovari, palat cu detalii impunătoare și lucrătura barocă din construcție, atenția, discreția, ordinea și organizarea perfectă a staff-ului pe timpul derulării operațiunii au făcut ca personalul ambasadei să fie extrem de mulțumit de activitatea prestată de iClean. Recomandăm firma de curățenie iClean pentru profesionalismul de care a dat dovadă.
Ion AntonescuȘef Serviciu Administrativ, Ambasada Indoneziei
Ne-a făcut plăcere că am apelat la iClean pentru curățenia service-ului nostru. Recomandăm cu încredere firma, deoarece oferă servicii de calitate și dau dovadă de profesionalism.
Dragoș IorgulescuBRIARI'S IND S.A.
12 ani
DE EXPERIENȚĂ ȘI CLIENȚI MULȚUMIȚI
20.000 MP
ÎNTREȚINUȚI LUNAR PE BAZĂ DE ABONAMENT
5,5 ANI
MEDIA DE RETENȚIE A CLIENȚILOR
Clienții noștri
Clienții noștri, cea mai bună recomandare
Ne place să construim parteneriate de lungă durată. Acest lucru este posibil doar dacă oferim un nivel ridicat de calitate la prețuri corecte.
Despre oameni
Echipa din spatele firmei de curățenie iClean
În cei 12 ani de experiență, cel mai important reper în ceea ce privește capacitățile echipei noastre a fost întotdeauna satisfacția clienților. Știm că avem responsabilitatea de a crea și menține un mediu de lucru propice productivității, dar și un ambient plăcut. De la o bună organizare și până la elemente de ordin estetic, privim atmosfera de la birou ca pe un întreg univers în care toate trebuie să fie la locul lor.